3cx Yealink W60B

3cx - Waarom kan ik niet meer dan 4 oproepen hebben op mijn Yealink W60B?

Waarom kan ik niet meer dan 4 oproepen hebben op mijn Yealink W60B?

Vraag :
Mijn Yealink W60B lijkt niet meer dan 4 gesprekken tegelijk aan te kunnen, waarom?

Antwoord :
Yealink W60B verwerkt standaard maximaal 4 handsets.
Er bestaat een instelling voor het verwerken van maximaal 8 handsets en kan worden aangepast in de basisinterface.

Om dit te doen:
1. Maak vanuit een browser verbinding met de basiswebinterface. Het wachtwoord is te vinden in het veld FXS/DECT / uw basis / Device Web Page Password.
2. Ga naar het menu Functies / Algemene informatie.
3. Wijzig de vervolgkeuzelijst Aantal actieve handsets in 8.

Merk op dat de standaardwaarde van de leverancier 4 is om ervoor te zorgen dat alle oproepen worden uitgevoerd met een codec van hogere kwaliteit, terwijl als u de bovenstaande aanpassing uitvoert, u tot 8 gelijktijdige oproepen kunt hebben, maar met een lagere kwaliteit.


Bovendien, als een van de handsets is ingesteld om een ​​repeater te gebruiken via het onderstaande menu, wordt het aantal oproepen teruggebracht tot 4 (leveranciersbeperking):

  
    • Related Articles

    • 3CX 16.0.3 Alpha geïnstalleerd trunk registreert niet meer

      ⚠ Belangrijk: De Alpha versie is voor evaluatie doeleinden en is niet aanbevolen voor productie omgevingen. Deze versie is niet gedekt onder de support SLA. Mocht je per ongeluk wel deze update hebben gedraaid op de 3CX, dan zal je zien dat de Motto ...
    • Gemiste gesprekken niet op je Yealink W52H toestel? (XSI informatie incomplete)

      Wanneer je gebruik maakt van een Yealink W52H, kan het zo zijn dat je een connect error krijgt wanneer je bijvoorbeeld gemiste oproepen wilt bekijken. Vaak staat in dit geval “Network Call Log” aan in het basisstation. Wanneer je deze functie ...
    • 3CX - Waarom werken mijn STUN-telefoons niet?

      Waarom werken mijn STUN-telefoons niet? Externe STUN IP-telefoons vereisen meestal meer configuratie buiten 3CX, daarom raden we het gebruik van de 3CX -apps in thuiskantoren aan, of het gebruik van de 3CX SBC bij het gebruik van externe telefoons. ...
    • 3CX - Ik zie mijn telefoons rood, maar de firmware-upgrade blijft mislukken

      Ik zie mijn telefoons rood, maar de firmware-upgrade blijft mislukken Uw telefoons worden rood weergegeven in de beheerconsole omdat de firmware niet is bijgewerkt, maar wanneer u ze probeert te upgraden, mislukt de procedure. Waarom gebeurt dit? ...
    • Uitleg Hello Business Op Maat.

      Vanaf 2 april 2024 is er… Hello Business Op Maat Met Hello Business op Maat geef je jouw klanten de vrijheid om te kiezen wat het beste bij hun behoefte past. Of het nu gaat om beperkte data of één van de vier Unlimited data bundels, Odido Hello ...