3cx IP phone firmware upgrade

3CX - Ik zie mijn telefoons rood, maar de firmware-upgrade blijft mislukken

Ik zie mijn telefoons rood, maar de firmware-upgrade blijft mislukken

Uw telefoons worden rood weergegeven in de beheerconsole omdat de firmware niet is bijgewerkt, maar wanneer u ze probeert te upgraden, mislukt de procedure.

Waarom gebeurt dit?
Soms hebben de telefoons die u koopt een veel oudere firmware dan de nieuwste door 3CX ondersteunde  versie, of misschien had u reeds bestaande telefoons, maar miste u de vorige firmwareversies die we hebben uitgebracht. De fabrikant zal sommige upgrades voorkomen door firmware-upgrades of downgrades te blokkeren naar versies die "te verschillend" zijn van degene die op de telefoon is geïnstalleerd. De telefoon zal proberen te upgraden wanneer u de opdracht vanaf uw beheerconsole verzendt, maar zodra hij zich realiseert dat de sprong tussen versies te groot is, stopt hij de procedure om onvoorziene problemen te voorkomen.

Hoe kan ik dit oplossen?
Om de nieuwste firmware te kunnen installeren, moet u eerst handmatig de vorige versies installeren die leiden tot de momenteel ondersteunde. Zoek de documentatie van uw telefoonfabrikant op van hun website, zij kunnen u voorzien van de vorige versies die u hebt gemist en u ook laten weten welke versie u minimaal nodig heeft voordat u een upgrade naar de volgende uitvoert, enzovoort.

Het kan zijn dat u een aantal oudere versies moet installeren terwijl u zich een weg baant naar de nieuwste versie die net  voor de versie is die 3CX momenteel ondersteunt.

Help ik heb te veel telefoons! Welke andere opties heb ik?
  • Uw IP toestel leverancier kan u misschien helpen met deze procedure.
  • Als u uw telefoons bij een wederverkoper van een apparaat hebt gekocht, kunnen ze u mogelijk ook helpen.
    • Related Articles

    • 3CX V20 upgrade checklist en veelgestelde vragen FAQ

      Alles wat u moet weten om u voor te bereiden op 3CX V20. V20 is een grote upgrade met belangrijke veranderingen, dus de overstap van v18 naar v20 vereist enige voorbereiding en werk. We hebben deze checklist samengesteld om ervoor te zorgen dat uw ...
    • Dstny UCaaS gecertificeerde IP toestellen IP Phone

      Dstny UCaaS Hardware IP Toestellen Om compatibiliteit van hardware te borgen heeft Dstny een Partner alliance programma opgestart waaraan hardware leveranciers aan kunnen deelnemen. Mobile First Dstny UCaaS biedt een uitstekende Mobile First ...
    • 3CX Port forwarding op de Ziggo Connectbox (Bij STUN provisioning)

      Hier leg ik jullie uit hoe je een port forward instelt op je Connectbox. We gaan het IP toestel waar je poorten naar wilt openzetten eerst een vast IP-adres toewijzen, om zo vervolgens de relevante forwards in te stellen. Bij 3CX dien je ieder ...
    • 3CX - Waarom werken mijn STUN-telefoons niet?

      Waarom werken mijn STUN-telefoons niet? Externe STUN IP-telefoons vereisen meestal meer configuratie buiten 3CX, daarom raden we het gebruik van de 3CX -apps in thuiskantoren aan, of het gebruik van de 3CX SBC bij het gebruik van externe telefoons. ...
    • 3cx - Waarom kan ik niet meer dan 4 oproepen hebben op mijn Yealink W60B?

      Waarom kan ik niet meer dan 4 oproepen hebben op mijn Yealink W60B? Vraag : Mijn Yealink W60B lijkt niet meer dan 4 gesprekken tegelijk aan te kunnen, waarom? Antwoord : Yealink W60B verwerkt standaard maximaal 4 handsets. Er bestaat een instelling ...