Waarom gebeurt dit?
Soms hebben de telefoons die u koopt een veel oudere firmware dan de nieuwste door 3CX ondersteunde versie, of misschien had u reeds bestaande telefoons, maar miste u de vorige firmwareversies die we hebben uitgebracht. De fabrikant zal sommige upgrades voorkomen door firmware-upgrades of downgrades te blokkeren naar versies die "te verschillend" zijn van degene die op de telefoon is geïnstalleerd. De telefoon zal proberen te upgraden wanneer u de opdracht vanaf uw beheerconsole verzendt, maar zodra hij zich realiseert dat de sprong tussen versies te groot is, stopt hij de procedure om onvoorziene problemen te voorkomen.
Hoe kan ik dit oplossen?
Om de nieuwste firmware te kunnen installeren, moet u eerst handmatig de vorige versies installeren die leiden tot de momenteel ondersteunde. Zoek de documentatie van uw telefoonfabrikant op van hun website, zij kunnen u voorzien van de vorige versies die u hebt gemist en u ook laten weten welke versie u minimaal nodig heeft voordat u een upgrade naar de volgende uitvoert, enzovoort.
Het kan zijn dat u een aantal oudere versies moet installeren terwijl u zich een weg baant naar de nieuwste versie die net voor de versie is die 3CX momenteel ondersteunt.
Help ik heb te veel telefoons! Welke andere opties heb ik?
- Uw IP toestel leverancier kan u misschien helpen met deze procedure.
- Als u uw telefoons bij een wederverkoper van een apparaat hebt gekocht, kunnen ze u mogelijk ook helpen.