3CX - inbound inkomend gaat niet goed toestel gaat niet over of ander toestel gaat over

3CX - inbound inkomend gaat niet goed toestel gaat niet over of ander toestel gaat over

Bij vreemd gedrag bij inbound is het meestal zo dat er meerdere trunks actief zijn, waarbij het vinkje Call Source Identification aan staat. Dit moet in dat geval op alle trunks uitgeschakeld worden.


    • Related Articles

    • 3CX Inbound Rules - routeer inkomende gesprekken

      Inbound Rules - routeer inkomende gesprekken 1. Introductie Inbound Rules routeren inkomende oproepen naar een extensie, een IVR of een wachtrij. Dit gebeurd op basis van: Het main trunk nummer- oproepen naar dit nummer kunnen worden afgehandeld door ...
    • 3CX - Troubleshooten inkomend of uitgaand bel verkeer niet bereikbaar

      Inkomend niet bereikbaar: Controleer of de extensie online is. Onder Extensions moet de extensie groen zijn, bij Phones is de daadwerkelijke registratie zichtbaar (het apparaat). Controleer of er een inbound-rule is aangemaakt, het nummer correct is ...
    • Xelion V7u4p2 iOS app of toestellen gaan na een tijdje niet meer over.

      Oplossing iOS App bij de SIP opties van de toestellen de optie: qualify=yes kan worden meegegeven, dit zou de SIP registratie actief moeten houden. Oplossing toestellen (o.a. Grandstream): Aan toestellen het volgende toevoegen en daarna de toestellen ...
    • Dstny UCaaS een IP Toestel aanmelden provisionen

      Dstny Ucaas ondersteunt momenteel SNOM en Yealink toestellen, deze merken hebben beide een RPS-service waar de toestellen zich aanmelden en vervolgens worden verwezen naar het Dstny Ucaas platform op basis van het MAC adres. 1. Klik links in het menu ...
    • 3CX - Inbound rule aanmaken

      Om inkomend bereikbaar te zijn op het telefoonnummer is een inbound rule van belang. Hiermee kun je regelen wat er moet gebeuren als een nummer wordt aangebeld. Log in op je 3CX omgeving en ga naar Inbound Rule, om een nieuwe aan te maken klik je ...