Vraag:
Welke headsets zijn compatibel met de 3CX APP's?
Antwoord:
Over het algemeen kunnen alle standaard USB-headsets worden gebruikt als headset en microfoon. We raden het gebruik van inbouwapparatuur voor laptops ten zeerste af, omdat u tijdens het bellen last krijgt van echo!
Voor het gebruik van "hook control" moeten leveranciers aangepaste integratie schrijven om, onder andere, het beantwoorden of beëindigen van de oproep naar de 3CX-apps te sturen. Hieronder staan alle leveranciers die dit hebben geïntegreerd in de 3CX-apps.
Opmerking: mogelijk zijn niet alle apparaten van een leverancier compatibel met hook control. Gewoonlijk hebben Bluetooth-apparaten een speciale dongle nodig om deze functionaliteit in te schakelen. We raden aan om contact op te nemen met de verkoper voor een lijst met compatibele producten voordat u deze aanschaft! Onthoud dat de integratie plaatsvindt tussen 3CX-apps en de desktopapplicatie van de leverancier, niet tussen 3CX en het apparaat zelf!
EPOS (Sennheiser) via EPOS Connect 4.2.2 of hoger:
- 3CX Desktop-app - compatibel
- 3CX WebClient - Compatibel
- 3CXPhone voor Windows - Compatibel
Yealink-headsets:
- 3CX Desktop-app - compatibel
- 3CX WebClient - Compatibel
- 3CXPhone voor Windows - momenteel NIET compatibel
Jabra via Jabra Direct:- 3CX Desktop-app - compatibel
- 3CX WebClient - Compatibel
- 3CXPhone voor Windows - momenteel NIET compatibel
Poly (Plantronics) via Plantronics Hub:- 3CX Desktop-app - compatibel
- 3CX WebClient - Compatibel
- 3CXPhone voor Windows - Compatibel
Voor integratie in de browser moeten mogelijk extra plug-ins worden geïnstalleerd!