crm integratie met 3CX of UCaaS telefooncentrale
Dienstbeschrijving - VoIPcube
VoIPcube Service Description
VoIPcube is een ecosysteem, speciaal ontwikkeld voor communicatie functionaliteiten die je mist in jouw huidige PBX en integratie met een of meerdere CRM/ERP systemen. Het vertaalt de informatie uit die systemen om de klant zijn processen op de meest efficiente en effectieve manier te laten gebruiken. VoIPcube als middleware staat centraal tussen het CRM/ERP systeem en de PBX en biedt met een eigen client een perfecte user experience.
VoIPcube biedt veel functionalitieiten, maar is afhankelijk van hetgeen de CRM/ERP systemen en de API ondersteunen. Het kan dus zijn dat onderstaande informatie niet altijd van toepassing is op (een van) jouw (gewenste) integraties.
VoIPcube is een dienst die in eigen huis wordt ontwikkeld.
>Hosting
VoIPcube wordt in een redundante datacenter setup gehost, daarmee sluit de beschikbaarheid in vrijwel alle gevallen aan bij de dienstverlening van de PBX en de CRM/ERP systemen.
VoIPcube biedt efficientie en effectiviteit van communicatie. Door gelijk de juiste informatie bij de hand te hebben en extra functionaliteiten t.o.v. de standaard PBX functionaliteiten, kan de gemiddelde tijd van een gesprek worden verlaagd en gesprekken beter worden afgehandeld. KPI’s van bedrijven die gericht zijn op het verlagen van de gemiddelde gesprekstijd en het behalen van een hoge klanttevredenheidsscore hebben veel profijt bij de werking van VoIPcube.
VoIPcube per pakket (CRM/ERP)
Voor een klant geldt dat er per integratie een licentie afgenomen dient te worden. Wil een klant dus meerdere integraties, dan dienen er dus meerdere licenties afgenomen te worden.
Voor de licentie per user geldt niet hetzelfde als de licentie per integratie. Per user dient een licentie afgenomen te worden en die licentie kan voor meerdere integraties worden ingezet. Er is maar één type user en dat betekent dat alle functionaliteiten gebruikt kunnen worden.
Integraties met CRM/ERP systemen kunnen geheel naar eigen wens worden ingericht middels workflows. Het is mogelijk om meerdere CRM /ERP systemen te integreren met de PBX van een klant. Een user kan zo met en via verschillende systemen VoIPcube gebruiken. De maandelijkse kosten gelden per integratie. Dat betekent dat als een klant meerdere integratie heeft, de klant per integratie betaalt.
Het bouwen van een integratie kan op verschillende manieren:
Een ‘off-the-shelf’, dus gestandaardiseerde, integratie. Dit betreft integraties waar instructies voor geschreven zijn
Een voor VoIPcube bekend CRM/ERP systeem met een custom made set aan functionaliteiten
Een voor VoIPcube onbekend CRM/ERP systeem
In alle gevallen is er de keuze om het zelf te bouwen of om het door ons te laten bouwen.
In VoIPcube kan je per integratie gebruikers toewijzen. Dit kan een selectie zijn of alle medewerkers. Het kan voorkomen dat een klant meerdere integraties heeft. Users moeten dan apart worden toegewezen per integratie. Voor de kosten per user maakt dit geen verschil. Meerdere integraties betekent dus niet dat je meer moet betalen per user.
Related Articles
Integreer CRM met 3CX en Dstny UCaaS
Meer dan 60 bestaande integraties! Integreer CRM met 3CX en UCaaS Door gebruik te maken van het innovatieve platform VoipCube kunnen wij het CRM- of ERP-pakket van jouw klanten (afhankelijk van het pakket) naadloos koppelen met 3CX of de Dstny UCaaS ...
Dienstenbeschrijving Dstny UCaaS
Dstny UCaaS Dstny is een toonaangevende Europese speler als het gaat om Telecom dienstverlening en het in de markt zetten van innovatieve dienstverlening voor de zakelijke markt. Naast het aanbod van stabiele diensten via FLUX komt daar met directe ...
Dstny UCaaS brochure
De laatste Dstny UCaaS brochure kunt u vinden in de bijlage.
Bellen via Microsoft Teams met Call2Teams
Bellen via Microsoft Teams met Call2Teams De oplossing? Call2Teams van Cloud Distributie. Met Call2Teams biedt je één complete oplossing aan voor alle telefonie-uitdagingen binnen het Microsoft Teams ecosysteem. Call2Teams wordt in twee smaken ...
Dstny UCaaS Configuratie Teams Telephony
Om Dstny UCaaS te koppelen met Teams kunnen onderstaande stappen gebruikt worden. Deze stappen beschrijven wat er voor nodig is om Teams te kunnen gebruiken als “softphone”. Dstny UCaaS gebruikt de kracht van Call2Teams en Dstny Automate om de ...