Contactpersonen - Al je collega’s en contacten eenvoudig opzoeken. Markeer een contact als Favoriet zodat je deze direct kan bellen.
Oproepen - Rechtstreeks naar je actieve oproepen & optie deze gelijk op te nemen.
Chat - Snel even een bericht sturen naar een collega.
Kiezer - Direct een nummer invoeren en bellen of een keuzemenu doorlopen.
Oproeplogboek - Overzicht van al je recente (gemiste) oproepen.
Voicemail - Je voicemailberichten direct terugluisteren in de app.
ACD-groepen (Wachtrijen) - Snel in/uitloggen in een wachtrij, oproepgeschiedenis bekijken en
(optioneel) de wachtrij beheren als supervisor.
Toekomstige aanwezigheid - Vooraf instellen wat je bereikbaarheid is in de toekomst.
Instellingen - Pas de instellingen van je app eenvoudig aan.
Profiel - Je eigen profielfoto, een persoonlijke boodschap, pas het hier eenvoudig aan.
Beller-ID - Kies je uitgaande telefoonnummer.
Activiteit - Laat je collega’s je huidige status weten.
Omleiding - Wanneer je geen oproepen kan aannemen, schakel deze dan door naar een collega of ander nummer.
Snelkoppelingen - Stel een eigen, persoonlijk, schema samen waarmee je (tijdelijke) afwezigheid en omleidingen kunt instellen.
Wanneer je organisatie heeft gekozen voor Vast-mobiel integratie Compleet, dan kun je oproepen rechtstreeks in de Dstny Mobile app afhandelen. Deze optie heet Internetbellen; gebaseerd op 5G/WiFi.
Oproepen herkennen en direct aannemen via de app
Eenvoudig oproepen in de wacht plaatsen
Een collega, wachtrij of nummer bellen voor ruggespraak
Snel het gesprek doorschakelen
Kiest je organisatie voor Vast-mobiel integratie Basis, dan ontvang je oproepen rechtstreeks op je mobiele nummer. Dit is de traditionele VaMo oplossing via het GSM netwerk.
Oproepen aannemen in de standaard smartphone beller
Open de app en plaats de oproep in de wacht
Een collega, wachtrij of nummer bellen voor ruggespraak
Snel het gesprek doorschakelen
Wanneer je als Agent of Supervisor lid bent van een of meerdere wachtrijen, dan biedt de app ook verschillende opties voor eenvoudig beheer en inzage in gesprekken.
In het menu ACD-groepen (Wachtrijen) kun je snel
in- of uitloggen op een wachtrij.
Supervisors kunnen de wachtrij ook beheren door dit voor agenten te doen.
Kies het icoon rechtsboven voor Oproepgeschiedenis van de wachtrijen.
Oproepgeschiedenis toont aantal oproepen & aantal gemiste, doorgeschakelde en beantwoorde gesprekken.
Zet gemiste oproepen op je eigen actielijst en filter je weergave daarop.
Supervisors kunnen (gemiste) oproepen toewijzen aan agenten en een notitie toevoegen.