Een telefoonummer van de klant porteren in de Cloud Distributie omgeving

Een telefoonnummer van de klant porteren in de Cloud Distributie omgeving

Voor de portering aanvraag, voor het verhuizen van de telefoonnummers van je klanten naar je eigen ongeving;

Ga naar Partner > klanten > klik op het icoontje orders view
Nieuwe order toevoegen
Fixed Voice
Laatste tabje porteringen

Zet de datum even minimaal 3 dagen in de toekomst, en vink het veld porteren op afroep aan.
(Je kan hem dan zelf onder Partner > porteringen zelf afroepen (na de ingevulde datum).

image.png

    • Related Articles

    • KPN nummers en nummerblokken porteren

      KPN nummers en nummerblokken porteren Iedere provider mag zelf bepalen wat hij vraagt voor een nummer portering of een blok van nummers. KPN is hierin de dure jongen. Als je nummerblokken daar weg wilt halen vraag KPN ruim € 42,80 aan de operator die ...
    • 3CX multi-tenant omgeving opzetten

      3CX verlegt de focus naar installaties vanaf 25 gebruikers. Kleine licenties (zoals 4SC) tellen niet meer mee voor je partnerstatus. Dit kan gevolgen hebben voor je marges, support en commerciële kansen met 3CX. Wil je toch kleine klanten blijven ...
    • Handleiding Cloud Distributie portal FLUX

      Beltarieven aanmaken Klik op tariefplan toevoegen Geef het tariefplan een naam en kies wel of geen Onnet facturatie (onderling gratis bellen) De standaard prijzen zijn alle buitenland tarieven, daar kies je een opslagpercentage en een starttarief. ...
    • Telefoon nummer afschermen en gidsvermelding bij porteren verhuizen

      NUMMERAFSCHERMING en gidsvermelding Iedere abonnee heeft recht op privacy. Daarom kan de klant aan jou, als zijn telecomaanbieder, vragen om zijn telefoonnummer(s) af te schermen op notaspecificaties van derden. Zo is het telefoonnummer niet ...
    • Dienstbeschrijving Flux Cloud - 3CX

      Inleiding De 3CX VoIP telefonieoplossing is een op software gebaseerd telefoonsysteem waarin Vast, Mobiel en UC volledig zijn geïntegreerd waardoor je zelf bepaald wanneer, hoe en via welk device je bereikbaar wilt zijn. Deze oplossing is daarbij ...