Mijn Odido Business beheer Portal

Mijn Odido Business beheer Portal

Welkom bij Mijn Odido Business

Wij vinden het belangrijk dat onze klanten het beheer van hun telecom zoveel mogelijk zelf kunnen regelen. Gewoon, omdat het zo eenvoudig kan zijn. Het Mijn Odido Business portaal helpt je daarbij.

Met behulp van dat portaal kun je niet alleen al je huidige abonnementen beheren en analyseren, alles rondom toestellen en sims regelen, beheerders toevoegen of juist verwijderen en nog zoveel meer. Je kunt dit allemaal zelf, maar als je vragen hebt of ergens niet uit komt dan helpen wij je uiteraard graag verder.

 

Meer inzicht en sneller navigeren dankzij een gepersonaliseerd dashboard

Het dashboard van Mijn Odido Business geeft je direct inzicht in het aantal openstaande cases en service orders en via één klik bekijk je alle details, per case of service order. Ook de laatst aangemaakte cases vind je terug op jouw dashboard. Je hebt zelfs de mogelijkheid om het dashboard te personaliseren door 4 snelkoppelingen in te stellen voor de door jou meest gebruikte functionaliteiten.

Nooit meer eindeloos zoeken dus, maar direct toegang tot bijvoorbeeld jouw factuuroverzicht of het wijzigen van een bundel. Heb je vragen over bepaalde functionaliteiten in het portaal? De veelgestelde vragen zijn in één klik te raadplegen.

 

Zoek en gij zult vinden…

Heb je een vraag of ben je op zoek naar een bepaalde case, contactpersoon of één van je abonnementen? Maak het jezelf dan gemakkelijk en gebruik de zoekbalk bovenaan je scherm! Zoek bijvoorbeeld één van je abonnementen op via de zoekbalk, bekijk de huidige status van dit abonnement op de detailpagina en voer, indien nodig, direct wijzigingen door op dezelfde pagina zoals het wijzigen van een bundel.

 

Wijzigingen doorvoeren voor meerdere abonnementen tegelijkertijd

Als je meerdere abonnementen beheert en je wilt voor alle abonnementen, of een bepaald bedrijfsonderdeel, dezelfde voorwaarden van kracht laten zijn, dan is het fijn als je niet voor ieder abonnement afzonderlijk wijzigingen moet doorvoeren. Maak daarvoor gebruik van de optie om wijzigingen ‘in bulk’ door te voeren, oftewel voor meerdere abonnementen tegelijkertijd. Dit bespaart je een hoop tijd!

 

Kom je er zelf niet uit? Dan gaan we je helpen!

Ondanks dat we je zoveel mogelijk telecomzaken zelf willen laten uitvoeren kunnen er zich situaties voordoen waarin je hulp nodig hebt. Geen probleem! Je kunt op ieder gewenst moment en op elke pagina binnen het portaal een case indienen. Geef daarbij aan waar jouw vraag of het incident dat je mogelijk ervaart, over gaat en we gaan je zo goed en snel mogelijk proberen te helpen. Terugkoppeling op cases zal verlopen via jouw vaste powerteam. Je hebt dus altijd een vertrouwd contactpersoon.

In het Mijn Odido Business portaal is het mogelijk om een ingediende case te delen met collega’s. Ook kun je er voor kiezen om notificaties te ontvangen zodra de status van je case(s) verandert. Zo blijf je altijd op de hoogte van de laatste ontwikkelingen rondom jouw case(s) en kun je direct handelen, indien nodig.

 

Mijn Odido Business altijd en overal bij de hand

Het maakt niet meer uit of je op kantoor, thuis achter je laptop of op het terras zit wanneer je als telecombeheerder een dringend verzoek krijgt van een collega. Je kunt je telecomzaken regelen via je mobiele telefoon of tablet. Het Mijn Odido Business portaal is namelijk ‘responsive’ gebouwd. Even snel een bundel toevoegen voor een collega terwijl je onderweg bent en alleen je mobiele telefoon bij de hand hebt? Geen probleem!

 

Ik heb een vraag…

Stel je vraag gerust, wij helpen je graag! Maar misschien hebben andere mensen deze vraag al eerder gesteld en is het antwoord daarop ook al gegeven. De meest gestelde vragen hebben wij verzameld en ondergebracht onder het kopje ‘veelgestelde vragen’. Misschien staat jouw vraag daar ook tussen en kunnen we je dus direct helpen. Zo niet, dan heb je natuurlijk altijd nog de mogelijkheid om een case in te dienen en via die weg een antwoord van ons te krijgen.
    • Related Articles

    • Odido introduceert hello business op maat

      Per 25 maart introduceert Odido Hello Business Op Maat als opvolger van de @ Work prijsplannen. Wat gaat er veranderen? Ruimere line up met 26 databundels met onbeperkt bellen, 0 t/m 25GB (300mbit snelheid), via maatwerk is een speciale prijs per ...
    • Introductie Odido Hello Business Op Maat en UCaaS actie

      Not displaying correctly? View in Browser Nieuw bij Cloud Distributie Odido Hello Business Op Maat. Met de 5G frequentie veiling op komst, introduceert Odido een nieuwe propositie die beter aansluit op de toekomst. Per 03-04-2024 zal deze propositie ...
    • Uitleg Hello Business Op Maat.

      Vanaf 2 april 2024 is er… Hello Business Op Maat Met Hello Business op Maat geef je jouw klanten de vrijheid om te kiezen wat het beste bij hun behoefte past. Of het nu gaat om beperkte data of één van de vier Unlimited data bundels, Odido Hello ...
    • T-Mobile heet nu Odido

      Hallo, We begrijpen dat je misschien wel druk bent met van alles. Dus we houden het kort: T-Mobile gaat vanaf vandaag verder als Odido. Daarom Odido. Digitale technologie is soms ingewikkeld. Zo ingewikkeld dat niet iedereen mee kan doen. Bij Odido ...
    • Dienstbeschrijving Partners Odido @Work Mobile

      Cloud Distributie biedt de @Work (powered by Odido) propositie aan met facturatie vanuit Flux. Onze zakelijke abonnementen van @Work zijn leverbaar vanaf 3 GB tot Unlimited data. Profiteer nu van dit commercieel interessante mobiele abonnementen. ...