Wij vinden het belangrijk dat onze klanten het beheer van hun telecom zoveel mogelijk zelf kunnen regelen. Gewoon, omdat het zo eenvoudig kan zijn. Het Mijn Odido Business portaal helpt je daarbij.
Met behulp van dat portaal kun je niet alleen al je huidige abonnementen beheren en analyseren, alles rondom toestellen en sims regelen, beheerders toevoegen of juist verwijderen en nog zoveel meer. Je kunt dit allemaal zelf, maar als je vragen hebt of ergens niet uit komt dan helpen wij je uiteraard graag verder.
Het dashboard van Mijn Odido Business geeft je direct inzicht in het aantal openstaande cases en service orders en via één klik bekijk je alle details, per case of service order. Ook de laatst aangemaakte cases vind je terug op jouw dashboard. Je hebt zelfs de mogelijkheid om het dashboard te personaliseren door 4 snelkoppelingen in te stellen voor de door jou meest gebruikte functionaliteiten.
Nooit meer eindeloos zoeken dus, maar direct toegang tot bijvoorbeeld jouw factuuroverzicht of het wijzigen van een bundel. Heb je vragen over bepaalde functionaliteiten in het portaal? De veelgestelde vragen zijn in één klik te raadplegen.
Heb je een vraag of ben je op zoek naar een bepaalde case, contactpersoon of één van je abonnementen? Maak het jezelf dan gemakkelijk en gebruik de zoekbalk bovenaan je scherm! Zoek bijvoorbeeld één van je abonnementen op via de zoekbalk, bekijk de huidige status van dit abonnement op de detailpagina en voer, indien nodig, direct wijzigingen door op dezelfde pagina zoals het wijzigen van een bundel.
Als je meerdere abonnementen beheert en je wilt voor alle abonnementen, of een bepaald bedrijfsonderdeel, dezelfde voorwaarden van kracht laten zijn, dan is het fijn als je niet voor ieder abonnement afzonderlijk wijzigingen moet doorvoeren. Maak daarvoor gebruik van de optie om wijzigingen ‘in bulk’ door te voeren, oftewel voor meerdere abonnementen tegelijkertijd. Dit bespaart je een hoop tijd!
Ondanks dat we je zoveel mogelijk telecomzaken zelf willen laten uitvoeren kunnen er zich situaties voordoen waarin je hulp nodig hebt. Geen probleem! Je kunt op ieder gewenst moment en op elke pagina binnen het portaal een case indienen. Geef daarbij aan waar jouw vraag of het incident dat je mogelijk ervaart, over gaat en we gaan je zo goed en snel mogelijk proberen te helpen. Terugkoppeling op cases zal verlopen via jouw vaste powerteam. Je hebt dus altijd een vertrouwd contactpersoon.
In het Mijn Odido Business portaal is het mogelijk om een ingediende case te delen met collega’s. Ook kun je er voor kiezen om notificaties te ontvangen zodra de status van je case(s) verandert. Zo blijf je altijd op de hoogte van de laatste ontwikkelingen rondom jouw case(s) en kun je direct handelen, indien nodig.
Het maakt niet meer uit of je op kantoor, thuis achter je laptop of op het terras zit wanneer je als telecombeheerder een dringend verzoek krijgt van een collega. Je kunt je telecomzaken regelen via je mobiele telefoon of tablet. Het Mijn Odido Business portaal is namelijk ‘responsive’ gebouwd. Even snel een bundel toevoegen voor een collega terwijl je onderweg bent en alleen je mobiele telefoon bij de hand hebt? Geen probleem!