Simkaart & eSIM
Zodra wij de aanvraag zonder of op wensdatum indien gaat deze in principe per direct actief, het kan natuurlijk af en toe gebeuren dat de T-mobile een klein beetje verwerkingstijd heeft. Jij als partner of jouw eindklant hoeft hier verder niks voor te doen. Je kan er wel voor kiezen een t-mobile account aan te vragen. Op deze manier kan bijvoorbeeld het verbruik door de eindklant zelf gevolgd worden. Bepaalde opties zijn geblokkeerd in dit account. De eindklant kan bijvoorbeeld niet zelf verlengen of het abonnement wijzigen, dat gaat immers via jou als partner.
Als je een abonnement aanvraagt voor een bepaalde startdatum dan hoef je als partner ook niks meer te doen. Wij zetten in de aanvraag erbij dat je wilt dat het abonnement per bijvoorbeeld 09-09-2022 actief moet worden en dan gebeurt dat ook die dag tussen 08:00 en 20:00 en meestal in de ochtend.
Eigenlijk kan je alles voor je simkaart en eSIM heel makkelijk online regelen. De meest voorkomende gevallen hebben we hieronder voor je op een rij gezet. Heb je toch hulp nodig van een T-Mobile medewerker? We helpen je graag! Onderaan deze pagina vind je verschillende mogelijkheden om contact met ons op te nemen.
Sim activeren
Je kunt je simkaart of eSIM direct activeren via My T-Mobile. Ben je je simkaart kwijt of is deze stuk? Neem dan contact met ons op.
Sim blokkeren
Is je toestel kwijt of gestolen? Blokkeer je huidige simkaart of eSIM dan zo snel mogelijk om misbruik te voorkomen.
Pin- en Pukcode aanvragen
Als je je pincode drie keer verkeerd hebt ingetoetst, is je sim geblokkeerd. Dit hef je op met een pukcode. Ben je je puk- of pincode kwijt?