Vast Mobiel, Vamo instelling op Router alle gesprekken via PBX mobiele nummer Not Found niet bereikbaar

Vast Mobiel, Vamo instelling op Router alle gesprekken via PBX mobiele nummer Not Found niet bereikbaar

In de Cloud Distributie portal kan je de VaMo instelling "Router alle gesprekken via PBX" of "Gebruik VAMO instellngen" selecteren. 


Bij het kiezen van die instellingen, is de sim niet meer via het mobiel 06 nummer bereikbaar. "Not Found"



Wat dien je dan in te stellen.

Je kiest er bij die instellingen voor dat al het verkeer via de SIP trunk in de centrale gaat. Dat maakt het mogelijk dat de mobiel gebruikt maakt van de Extensie instellingen, en dus kunnen gesprekken worden opgenomen en kan je intern bellen via de Mobiel.

Aangezien ook het mobiele verkeer dan via de centrale gaat, dien je in de 3CX centrale bij de SIP trunk het mobiele nummer toe te voegen.



Daarna kan je de inbound rule aanmaken die naar de betreffende Extensie gaat van de medewerker met het mobiele Vamo nummer.


    • Related Articles

    • Sim kaarten na maart 2021; Handleiding Vast Mobiel VaMo instellingen

      Bij het maken van deze handleiding hebben wij het doel voor ogen gehad dat je na het lezen ervan snel door hebt hoe Cloud Mobiel in Flux kan worden besteld en geconfigureerd zodat je optimaal gebruik kunt maken van de dienst zoals wij je deze ...
    • Vast nummer op mobiel (zonder centrale/PBX)

      Vast nummer op mobiel (zonder centrale/PBX) Veel  zzp’ers willen een vast telefoonnummer hebben. Bijvoorbeeld om op hun website of auto te zetten. Dat kan je eenvoudig leveren via de vast mobiel oplossing van Cloud Distributie. Wat zijn de stappen: ...
    • Voicemail op mobiel sim handleiding voicemail

      Onze mobile Wholesale dienst kan je nu ook bieden als sim only. Je zit dus niet meer vast aan de vast mobiel propositie maar kan de klant standaard voicemail bieden op zijn sim.  Deze FLUX versie introduceert mobiele voicemail voor gebruikers. FLUX ...
    • GEBRUIKERSHANDLEIDING Dstny UCaaS Vast-mobiel Basis

      GEBRUIKERSHANDLEIDING Dstny UCaaS Vast-mobiel Basis kan je in de bijlage vinden.
    • 3CX - Troubleshooten inkomend of uitgaand bel verkeer niet bereikbaar

      Inkomend niet bereikbaar: Controleer of de extensie online is. Onder Extensions moet de extensie groen zijn, bij Phones is de daadwerkelijke registratie zichtbaar (het apparaat). Controleer of er een inbound-rule is aangemaakt, het nummer correct is ...