VoipCube handleiding
Deze VoiPCube Portal handleiding is het beginpunt om de belangrijkste functies te leren kennen. Of jouw klant nu een Exact, Afas of een Hubspot CRM koppeling wil met UCaaS of 3CX, VoipCube biedt alle tools voor een effectieve inrichting hiervan.
Allereest dien je een inlog aan te vragen via Cloud Distributie voor de VoipCube portal. Neem hiervoor contact met ons op via
Email.
Om een CRM koppeling tot stand te brengen volg je de volgende stappen:
Vraag de klant om de API gegevens van het CRM pakket, welke gegevens je nodig hebt kan je vinden in de VoipCube partner documentatie onder Intergrations
https://docs.voipcube.io/partner/
Ga links naar de tab Customers en kies New Customer
Vul de klant naam in en het klantnummer uit de Flux portal en PBX type (selecteer de 3CX tenant)
Kies links in het menu Marketplace en Assign de CRM koppeling die je nodig hebt:
Kies links weer Customers en open de klant. Kies bij Integrations de CRM integratie die je wilt koppelen aan de klant en klik op Assign.
Vul de benodigde gegevens in (alle documenten hiervoor staan in de bijlage)
Stuur gebruiker(s) de licence key en zijn interne nummer.