Related Articles
Xelion 8 Wachtstandmuziek & Call Pickup
7. Wachtstandmuziek & Call Pickup Op het moment dat een beller niet is verbonden met een medewerker, kan je die beller een gesproken boodschap of muziek laten horen, dit noemen we wachtmuziek. Wanneer je een gespreksovername wilt doen, bijvoorbeeld ...
3CX Call Queue wachtrij aanmaken
1. Queue Aanmaken Op het zo genoemde dashboard van 3cx navigeer je in aan de linkerzijde naar "Call Queues" en druk je op "Add" 2. Queue configureren Je komt op pagina waar je de volgende zaken in kan instellen. Name(Naam): Denk aan Support, Verkoop, ...
Dienstbeschrijving Xelion
Dienstbeschrijving Xelion Xelion is een toonaangevende Europese speler als het gaat om Telecomdienstverlening en het in de markt zetten van innovatieve dienstverlening voor de zakelijke markt. Dit document beschrijft de mogelijkheden voor Xelion. Met ...
Xelion 8 - Gebruiker extensie aanmaken
4. Gebruikers In dit hoofdstuk wordt uiteengezet welke soorten gebruikers er zijn en hoe een gebruiker aangemaakt kan worden. Om met Xelion te kunnen werken moet je als gebruiker bestaan in Xelion. Rollen Een gebruiker kan één van drie rollen ...
Xelion Offerte template
Hoe maak jij de beste Xelion 8 aanbieding? Inmiddels is er het portal het nodige verkoopmateriaal beschikbaar om je te helpen Xelion 8 professioneel te offreren. Er is een Xelion 8 brochure met alle highlights op een rij, een PowerPoint presentatie ...