Log in op de beheer portaal en volg de stappen in de video om een nieuwe keuzemenu aan te maken
Onderstaande de stappen om een bestaande keuzemenu aan te passen
1. Log in op uw Xelion beheer omgeving
2. Kies voor Beheer
3. Kies voor Aansluitingen
4. Druk linker klik op de naam bij het telefoonnummer waarvan je het keuzemenu wilt aanpassen
(in ons voorbeeld is dat de Hoofdaansluiting)
5. Kies voor het tabblad Keuze menu je krijgt het onderstaande scherm te zien
5.1 Aanpassingen van de keuze achter het keuzemenu
In ons voorbeeld gaat keuze 2 naar een mobiel nummer, onderstaande de stappen om dit doorschakel nummer aan te passen.
5.1.1 Druk linkerklik op Doorschakeling
5.1.2 Kies voor het tabblad Gebruikersinstellingen en pas het nummer aan bij Doorschakelen
LET OP! er is geen opslaan knop, dit word direct aangepast en is met maximaal vijf minuten actief
5.2 Aanpassen waar keuze 2 heengaat
5.2.1 Druk helemaal rechts op het driehoekje omlaag en kies voor (typ een andere naam)
5.2.2 Druk linker klik op de witte balk en selecteer wat jij achter keuze 2 wilt hebben
(in ons voorbeeld wijzigen wij een doorschakeling naar een wachtrij)
1. Log in op uw Xelion beheer omgeving
2. Kies voor Beheer
3. Kies voor Aansluitingen
4. Druk linker klik op de naam bij het telefoonnummer waarvan je het keuzemenu wilt aanpassen
(in ons voorbeeld is dat de Hoofdaansluiting)
5. Kies voor het tabblad Keuze menu je krijgt het onderstaande scherm te zien
Het keuzemenu bied de optie om een bericht op te nemen of eerder opgenomen bericht te uploaden.
5.1.1 Druk op de rode knop (1) om een opname te starten vanaf je computer
5.2.2 Druk op om een audio bestand vanaf uw computer te uploaden