3CX - Openingsuren tijdelijk aanpassen

3CX - Openingsuren tijdelijk aanpassen

Het kan natuurlijk voorkomen dat je een vrije middag wilt nemen en daarvoor ook de telefoon eerder wilt doorschakelen naar het antwoordapparaat/de voicemail. Of wanneer je 's avonds nog een telefoontje verwacht is het prettig als je telefonisch nog bereikbaar bent

Om dit te realiseren, volg de onderstaande stappen.

Stap 1. 

Log in op de management console. Ga vervolgens naar SETTINGS > DIAL CODES en scrol vervolgens naar beneden tot dat je het volgende voor je hebt:

3CX_dial_codes.JPG

Stap 2.

Vul hier een makkelijk voor jou te onthouden code in. In dit geval heb ik gekozen voor *77. Vergeet na afloop niet op opslaan te drukken

Er zijn nu 3 telefonische opties erbij gekomen;

*77 - Terugzetten naar de standaard tijdsconfiguratie

*771 - Ten allen tijde geopend

*772 - Ten allen tijde gesloten

Mocht je geen inloggegevens hebben ontvangen? Neem dan contact op met de supportafdeling


    • Related Articles

    • Facturatie artikelen toevoegen of factuur aanpassen

      (alleen mogelijk mits bij instellingen gebruik facturatie is aangezet.) Je kan voordat je de facturatie verstuurd vanuit (Partner > actieven facturen) nog artikelen toevoegen of verwijderen door; - op het vierkantje  achter de factuur te klikken - ...
    • 3CX - Aanpassen gesloten boodschap (antwoordapparaat, voicemail)

      1. Aanpassen Digital Receptionist (zonder inspreek mogelijkheid) Log in op de management console (https://pbxXXXXXX.fluxcloud.eu:5001). Ga aan de linkerkant naar Digital Receptionist en kies de extensie waarvan je het bandje wil aanpassen. Er zijn ...
    • Flux Indexatie tool voor partners

      Omdat elke laag in FLUX zijn eigen tariefplannen kent is indexeren een complex en tijdrovend proces. Cloud Distributie wil FLUX zo makkelijk mogelijk maken in gebruik. Daarom heeft Cloud Distributie een indexatie tool voor Partners gebouwd. Deze tool ...
    • Klant prijzen wijzigen van de 3CX bundel

      In FLUX kun je ook per klant je eigen 3CX bundel verkoopprijzen hanteren. De prijzen kun je aanpassen bij het bewerken van de bundel op de klantenkaart Partner > klanten > klik op naam klant > Diensten > 3CX bundel > vergrootglas Let op: de eenmalige ...
    • Uitleg Hello Business Op Maat.

      Vanaf 2 april 2024 is er… Hello Business Op Maat Met Hello Business op Maat geef je jouw klanten de vrijheid om te kiezen wat het beste bij hun behoefte past. Of het nu gaat om beperkte data of één van de vier Unlimited data bundels, Odido Hello ...