Dstny UCaaS Hardware IP Toestellen
Om compatibiliteit van hardware te borgen heeft Dstny een Partner alliance programma opgestart waaraan hardware leveranciers aan kunnen deelnemen.
Mobile First
Dstny UCaaS biedt een uitstekende Mobile First ervaring. De strategie van Dstny is dan ook om je mobiele telefoon (
@Work portfolio) als primair communicatie device in te zetten. Wil je als gebruiker bellen via de Softclient dan raden we aan om headsets te gebruiken. Voor traditionele gebruikers bieden we ondersteuning aan op diverse telefoontoestellen
Dstny UCaaS Headsets
Er zijn diverse headsets beschikbaar die goed werken in combinatie met Dstny UCaaS. Het aannemen van gesprekken vind plaats via de client (webclient/softclient/mobiele client). Wanneer draadloze headsets zijn gecertificeerd bieden ze ook ondersteuning voor call pickup functionaliteit. Dit betekent dat via de headset gesprekken kunnen worden aangenomen, ophangen en worden geweigerd.
Dstny UCaaS Compatible headsets:
o Jabra Evolve 2 65 (Jabra Direct software benodigd)
o Yealink BH72 Wireless Bluetooth Headset
o Yealink WH6 Series DECT Wireless Headsets
o Yealink UH3x Wired USB Headsets
Dstny UCaaS IP Telefoontoestellen
Dstny ondersteunt autoprovisioning van de volgende vaste telefoontoestellen voor UCaaS. Dstny adviseert het gebruik van Yealink telefoons.
Onderstaande tabel toont comptabiliteit met 3th party telefoons en DECT oplossingen voor UCaaS.
Dstny UCaaS Third Party telefoontoestellen
Dstny UCaaS biedt de mogelijkheid om op basis van Best Effort ook Third Party toestellen aan te sluiten. De provisioning van deze toestellen dient op de Dstny UCaaS back-end te gebeuren. Hiervoor moet je een ticket in te dienen waarbij de volgende informatie is benodigd: Welke extensie (gebruiker) deze third party SIP actief dient te krijgen. Als reactie op het ticket ontvang je een SIP gebruikersnaam en wachtwoord. Belangrijk om te weten dat dit enkel mogelijk is voor hardware dat gebruik maakt van TLS 1.2 (of hoger).