3CX Geen audio bij interne gesprekken/na doorverbinden

3CX Geen audio bij interne gesprekken/na doorverbinden

3CX - Geen audio bij interne gesprekken/na doorverbinden

Het kan voorkomen, met het gebruik van verouderde toestellen of niet juist functionerende netwerkapparatuur, dat de audio verloren gaat bij interne gesprekken of na het doorverbinden. Hiervoor heeft 3CX een mogelijke oplossing ingebouwd; PBX Delivers Audio.

Stap 1 | Inloggen op de 3CX Management Console

Stap 2 | Meerdere gebruikers selecteren

Klik aan de linkerkant op Extensions en selecteer de extensie waar je optie wilt toepassen. Uiteraard is het mogelijk om dit bij meerdere of alle extensies tegelijk toe te passen. Klik vervolgens op Edit.

mceclip0.png

Stap 3 | Optie toepassen op alle extensies

Klik nu bovenin op Options en scroll helemaal naar beneden tot het kopje Troubleshooting.

mceclip2.png

Vink de optie "PBX Delivers Audio" aan, scroll vervolgens weer naar boven en klik op OK. De wijziging is nu doorgevoerd.

mceclip4.png