3CX - Gesprekshistorie inzien (Call log/Call detail record)

3CX - Gesprekshistorie inzien (Call log/Call detail record)

Middels de onderstaande handleiding kun je gemakkelijk alle gesprekshistorie (CDR) terugvinden. 

Stap 1.

Log hiervoor in op de 3CX Management Console middels de ontvangen gegevens. 

 

Stap 2.

Scroll (indien nodig) naar beneden en klik op Call Log aan de linkerkant van het menu. 

Alle gevoerde telefoongesprekken van vandaag zullen zichtbaar zijn; zowel inkomend als uitgaand. Standaard staat deze gefilterd op vandaag. Hierbij kan je zoeken in de zoekbalk op intern of extern nummer (dus bijv. 200 of 0612345678)

Om de eerdere gesprekken terug te vinden, klik op de knop Filter. Het volgende venster verschijnt. Er kan nu worden gefilterd op dag/dagen, extensies en zelfs het nummer waar naar toe is gebeld.

Ook is het mogelijk deze gesprekken te exporteren naar een excel-bestand. Klik hiervoor op de knop Export (naast Filter) en geef het e-mail adres op waar deze naartoe kan worden gestuurd.


    • Related Articles

    • 3CX Call Queue wachtrij aanmaken

      1. Queue Aanmaken Op het zo genoemde dashboard van 3cx navigeer je in aan de linkerzijde naar "Call Queues" en druk je op "Add" 2. Queue configureren Je komt op pagina waar je de volgende zaken in kan instellen. Name(Naam): Denk aan Support, Verkoop, ...
    • Xelion Call Pickup

    • Xelion 8 Wachtstandmuziek & Call Pickup

      7. Wachtstandmuziek & Call Pickup Op het moment dat een beller niet is verbonden met een medewerker, kan je die beller een gesproken boodschap of muziek laten horen, dit noemen we wachtmuziek. Wanneer je een gespreksovername wilt doen, bijvoorbeeld ...
    • Orders, facturen per mail verzenden uit Flux. SPF record aanmaken. Ook voor FAX2Mail

      Als je de mail server instellingen gebruikt in Flux om orders of facturen te versturen kan het zijn dat jij een foutmelding krijgt vanuit je eigen provider. Als je geen foutmeldingen wil omdat mottovoip.nl uit naam van jouw eigen domein mail ...
    • Xelion - gespreksopname

      Zorg dat de onderstaande plekken de opnamen geactiveerd zijn.    1. instellingen op de Centrale 1. Aansluitingen>Aansluiting(waarop het gesprek is voorgekomen)>extra. Vink "Bewaar gespreksopname" aan.   2. Server instellingen en trunks>Gesprekken ...