3CX - Ik kan geen wisselgesprek ontvangen?

3CX - Ik kan geen wisselgesprek ontvangen?

Het is mogelijk om een wisselgesprek te ontvangen in 3CX. Controleer hiervoor hetvolgende; 

1) Log in op de PBX. Ga naar Extensions > Klik de desbetreffende extensie aan en ga naar Forwarding Rules. Vink onderaan: Accept Multiple Calls aan.

WISSELGESPREK1.JPG

2) Ga onderaan naar Settings > Parameters en zoek voor "allowusebusyoptforgroup". Klik 2-maal op deze regel en verander de waarde van 0 naar 1.WISSEl3.JPG

Nu zal een wisselgesprek (2e lijn) weer mogelijk zijn.


    • Related Articles

    • 3CX Geen audio bij interne gesprekken/na doorverbinden

      3CX - Geen audio bij interne gesprekken/na doorverbinden Het kan voorkomen, met het gebruik van verouderde toestellen of niet juist functionerende netwerkapparatuur, dat de audio verloren gaat bij interne gesprekken of na het doorverbinden. Hiervoor ...
    • Op welke manieren kan je bellen met Teams leveren aan klanten?

      Op welke manieren kan je bellen met Teams leveren aan klanten? Als plugin van Xelion Koppeling met een 3CX PBX Direct routing met Call2Teams Direct routing met een session border controller 1:  Als plugin van Xelion Vanaf Xelion 8 (geplande ...
    • 3cx - Waarom kan ik niet meer dan 4 oproepen hebben op mijn Yealink W60B?

      Waarom kan ik niet meer dan 4 oproepen hebben op mijn Yealink W60B? Vraag : Mijn Yealink W60B lijkt niet meer dan 4 gesprekken tegelijk aan te kunnen, waarom? Antwoord : Yealink W60B verwerkt standaard maximaal 4 handsets. Er bestaat een instelling ...
    • 3CX - Waarom krijg ik zoveel e-mailmeldingen van IP-adressen op IP Blacklist

      Waarom krijg ik zoveel e-mailmeldingen van IP-adressen op de IP Blacklist? Vraag : Mijn telefoonsysteem dat bereikbaar is vanaf internet, krijgt dagelijks veel e-mailmeldingen van IP-adressen op de IP Blacklist hoe komt dat? Antwoord : Er is een ...
    • 3CX Kan ik zien naar welk telefoonnummer wordt gebeld

      Als je meerdere bedrijven en dus meerdere telefoonnummers hebt (die uitkomen op één toestel), dan kun je voor ieder nummer (DiD) een inbound rule aanmaken. Deze inbound rule geef je een naam of het telefoonnummer zelf. Ga daarna naar contacts / ...