Dstny UCaas
Dstny UCaaS Configuratie Teams Telephony
Om Dstny UCaaS te koppelen met Teams kunnen onderstaande stappen gebruikt worden. Deze stappen beschrijven wat er voor nodig is om Teams te kunnen gebruiken als “softphone”. Dstny UCaaS gebruikt de kracht van Call2Teams en Dstny Automate om de ...
Dstny UCaaS SMP Service Management Portal release 1.10
Release 1.10 neemt een aantal optimalisaties met zich mee voor het beheren van users, een bijgewerkte, eenvoudigere interface. Sommige velden zijn verplaatst om een meer logische samenhang te bereiken. Tevens zijn er updates uitgevoerd om het ...
Teams Connect gebruiken in de Microsoft Teams client met Dstny uCaaS
Teams Connect (Dstny NL) is een add-on die beschikbaar is als extra functionaliteit in de Microsoft Teams client. De app breidt de mogelijkheden van gebruikers uit en integreert de gebruiker met het Dstny UCaaS platform. Met Teams Connect kunnen ...
Dstny UCaaS Odido FMC vast Mobiel activeren provisioning
Odido @Work FMC (de) provisioning. De FMC functionaliteit was al beschikbaar, maar met deze release is het mogelijk om zelf mobiele nummers te (de)provisionen aan de UCaaS omgeving van de klant via FLUX. Vanuit een nieuwe product overzichtspagina ...
Dsntny UCaaS Teams Telephony instellen
Tussen Teams Telephony en Call2Teams zitten geen verschillen zolang deze gebruikt wordt i.c.m. UCaaS. In de bijlage staat een document hoe je de users kunt instellen bij Teams Telephony.
Dstny UCaaS SMP Service Management Portal release 1.9
Service Management Portal release 1.9 in de bijlage
Dstny UCaaS een IP Toestel aanmelden provisionen
Dstny Ucaas ondersteunt momenteel SNOM en Yealink toestellen, deze merken hebben beide een RPS-service waar de toestellen zich aanmelden en vervolgens worden verwezen naar het Dstny Ucaas platform op basis van het MAC adres. 1. Klik links in het menu ...
Dstny UCaaS inrichten in 5 stappen.
je hebt via Partner > klanten > orders een Dstny UCaaS centrale besteld voor je klant. De Email met de inloggegevens heb je ontvangen en nu is het tijd de centrale in bedrijf te stellen. Stap 1 telefoonnummers koppelen aan Dstny UCaaS Stap 1 is het ...
Dstny UCaaS SMP Service Management Portal release 1.8
Service Management Portal release 1.8 in de bijlage
GEBRUIKERSHANDLEIDING Dstny UCaaS Softphone.
GEBRUIKERSHANDLEIDING Dstny UCaaS Softphone kan je in de bijlage vinden.
GEBRUIKERSHANDLEIDING Dstny UCaaS Vast-mobiel Basis
GEBRUIKERSHANDLEIDING Dstny UCaaS Vast-mobiel Basis kan je in de bijlage vinden.
Dstny UCaaS brochure
De laatste Dstny UCaaS brochure kunt u vinden in de bijlage.
VoipCube handleiding
VoipCube handleiding Deze VoiPCube Portal handleiding is het beginpunt om de belangrijkste functies te leren kennen. Of jouw klant nu een Exact, Afas of een Hubspot CRM koppeling wil met UCaaS of 3CX, VoipCube biedt alle tools voor een effectieve ...
crm integratie met 3CX of UCaaS telefooncentrale
Dienstbeschrijving - VoIPcube VoIPcube Service Description VoIPcube is een ecosysteem, speciaal ontwikkeld voor communicatie functionaliteiten die je mist in jouw huidige PBX en integratie met een of meerdere CRM/ERP systemen. Het vertaalt de ...
Dstny UCaaS eigen voicemail inspreken of afluisteren
Als admin kan je in de Service Management Portal (SMP) aangeven dat een gebruiker zijn eigen voicemail welkoms boodschap kan inspreken. Vink hiervoor aan Allow users to record personal greeting message Onderin kan je nu het nummer bepalen wat de ...
Dstny UCaaS ACD Supervisor toevoegen
Aangezien de ACD Supervisor een betaalde add-on is, moeten we momenteel nog handmatig de licentiequota hiervoor verhogen. Neem hiervoor contact met ons op via Email Het is mogelijk om een gebruiker ACD supervisor (add-on) te maken van een of meerdere ...
Dstny UCaaS Mobile App iOS Android uitleg
Dstny UCaaS Softphone uitleg
Dstny UCaaS handleiding
Dstny UCaaS handleiding DiD nummers koppelen aan UCaaS trunk Stap 1 is het koppelen van nummers aan de UCaaS trunk. Ga daarvoor naar Partner > klanten en klik achter de betreffende klant op het icoon DiDs. Hier kan je nummers selecteren en toewijzen ...
Dstny UCaaS gecertificeerde IP toestellen IP Phone
Dstny UCaaS Hardware IP Toestellen Om compatibiliteit van hardware te borgen heeft Dstny een Partner alliance programma opgestart waaraan hardware leveranciers aan kunnen deelnemen. Mobile First Dstny UCaaS biedt een uitstekende Mobile First ...
Inloggen op Dstny UCaaS Analytics
Dstny UCaaS Analytics Met release 1.3 van het Service Management portal (SMP) is ook analytics live gegaan in productie. Bezoek: https://analytics.dstny.nl/ en klik login via Dstny: Hiermee log je in met de bestaande credentials voor Ucaas. ...
Dstny UCaaS bestellen
Dstny UCaaS bestellen in Flux Certificering Om jou zo goed mogelijk te helpen als je er even niet uit komt, is het belangrijk om de basis onder de knie te hebben. Dit betekent dat je voorafgaand bij Dstny een (online) certificering moet doorlopen ...
Dstny UCaaS SMP (Service Management Portal)
Service Management Portal Zodra je de certificering hebt doorlopen ontvang je een admin account van de Service Management Portal (SMP). Zie hoofdstuk bestellen hoe dit proces precies verloopt. De SMP is een provisioning portal waarin de ...
Dstny UCaaS Feature codes
Feature codes UCaaS ondersteunt verschillende codes om bepaalde taken uit te voeren door gebruik te maken van de dialpad. Omdat deze functionaliteit zich lastig laat vertalen is onderstaande in het Engels getoond. In sommige gevallen dien je het # ...
Dienstenbeschrijving Dstny UCaaS
Dstny UCaaS Dstny is een toonaangevende Europese speler als het gaat om Telecom dienstverlening en het in de markt zetten van innovatieve dienstverlening voor de zakelijke markt. Naast het aanbod van stabiele diensten via FLUX komt daar met directe ...
Dstny UCaaS Update 1.3 SMP (Service Management Platform)
Vamo integratie met T-mobile is live Cloud Distributie biedt sinds kort Tmobile @Work aan, deze propositie kan nu ook via een VAMO integratie in Ucaas gebruikt worden. Een SIM kan via het reguliere proces besteld worden. Om de VAMO integratie te ...